keskiviikko 9. toukokuuta 2018

Suurin kaupunki jossa olen ollut

Viime viikonlopusta tulen aina muistamaan sen hetken kun tapasin ensimmäisen kerran ihanan vaihtarini Mineen. Olimme olleet yhteydessä jo vähän etukäteen, mutta se ei voinut kunnolla valmistaa minua siihen, kuinka innokkaasti ja iloisesti hän tervehti minua. Oikeastaan melkein heti bussista noustuani hän ryntäsi minua vastaan ja halasi minua. Vaihtarini tervehdyksestä mieleeni tuli että tuollaista vilpitöntä iloa ja innostusta olisi kiva nähdä useamminkin:) 





Itsekin olen odottanut tätä matkaa samanlaisella  innolla ja olen kerta toisensa jälkeen yllättynyt kuinka erilaista täällä Shanghaissa on Suomeen verrattuna. Jo ensimmäisenä päivänä eli lauantaina koin niin paljon uutta, että olin ihan pyörällä päästäni. Shanghai on suurin kaupunki, jossa olen ikinä ollut. Vaikka Shangaissa asuu 25 miljoonaa ihmista, on julkinen liikenne kuitenkin toimivaa ja erittäin hyvin järjestettyä. 



- Linda 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti